40asle shadi bakhsh
 
من و خودم
 
 

                                            چهل اصل شادی بخش

              1-شادی خود را به هیچ چیز و هیچ کس وابسته نکن تا همیشه از آن برخوردار باشی.

              2- انتظار نداشته باش همیشه آنچه در اطرافت اتفاق می افتد  مطابق میل و خواسته ات باشد.

             3-هنگام عصبانیت هیچ تصمیمی نگیر.

            4- از سختی ها و مشکلات زندگی استقبال کن و با غلبه بر آن ها به خود پاداش بده.

            5-اجازه نده اتفاقات نا خوشایند روحیه ات را خراب کند.

            6-با بحث های بی نتیجه انرژی خود را هدر نده.

            7-انتظار نداشته باش که با منفی گری جسمی سالم داشته باشی.

            8-از هیچ کس و هیچ چیز توقع نداشته باش.

            9-تا با خود مهربان نباشی نمی توانی مهر بورزی.

           10-قبل از مطمئن شدن در مورد هیچ چیز قضاوت نکن.

          11-به تفسیر و تعبیرکارهای دیگران نپرداز.

          12-هر کاری را با علاقه و تمرکز انجام بده.

          13-زندگی خود را هدفمند کن و برای رسیدن به اهدافت تلاش کن.

         14-چیزهایی که دوست داری به دیگران ببخش.

         15-قلبت را از تنفر خالی کن تا خوشبختی در آن لانه کند.

        16-برای انجام کارهای مورد علاقه ات زیاد به نظرات دیگران اهمیت نده.

        17-در تصمیم های خود تاخیر نینداز.

       18-هنگام عصبانیت نفس عمیق بکش و تا ده بشمار.

      19-با دیگران طوری رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود.

     20-به هیچ کس امید نداشته باش به جز خدا.

     21-بر جسم و روح خود مسلط شو.

     22-برای اینکه شاد باشی باید شادی آفرین باشی.

    23-در زندگی بجای(( شناور بودن))(( شناگر باش.))

   24-اندوه روز نیامده را بر روز آمده نیفزا.

    25-هرگز سعی نکن به دیگران بقبولانی که حرفت درست است.

     26-قبل از انجام کاری یا گفتن چیزی به ضرورت آن بیندیش.

    27-بی احترامی دیگران را با بی اعتنایی جواب بده.

      28-به جای بیزاری از دیگران از رفتارهای بد آن ها متنفر باش.

        29-بگذار دیگران از تو به عنوان فردی آرام بخش و خوشرو یاد کنند.

        30-یگانه داروی آرام بخش روح و جان یاد خداست

        31-خود را از اسارت زنجیرهای بدبینی،منفی گری و نا امیدی آزاد کن.

        32-به خاطر اشتباهات گذشته خود را سرزنش نکن.

       33-به دیگران کمک کن آنچه را که می خواهند به دست آورند.

       34-در فرهنگ لغت خود ((شکست)) را تجربه کن.

       35-با شرایط زندگی سازگار باش.

      36-هنگام از دست دادن ناراحت نشو،وقتی هم چیزی به دست آوردی خوشحال نباش.

      37-در مقابل خواسته ها و گفتار دیگران انعطاف پذیر باش و نخواه حرف حرف خودت باشد.

     38-برای کشف حقایق زیاد تفکر کن به خصوص جهان آفرینش.

     39-به قدر توان تلاش کن و نتیجه را به خدا واگذار کن.

   40- هرگز خودت را با دیگران مقایسه نکن چرا که تو چیزهایی داری که دیگران در حسرت آن ها هستند.

 

  دوست خوبم امیدوارم خوشت اومده باشه و امیدوارم این 40 اصل را تابلوی                                          ذهنت بکنی.

             

 



نظرات شما عزیزان:

حامد موسیو
ساعت14:31---31 خرداد 1390
سلام رها جان من بازم خوندم بازم دقیق خوندم میخوامم بت دقیق جواب بدم تو تو معرفی خودت گفتی یکم مغروری ولی خیلی مغروری .وهمین مغرور بودنت باعث شده شما دوست عزیز (قرار نبود دوست بشیم)از COPY .PASTEاستفاد هی بیش از حد بکنید لطف بفرما مثه اون نوشته ی اولی که خودتو معرفی کردی خودت بنویس مثه من که خودم مینویسم و اگه هم کسی چیزی بم گفت ناراحت نمیشم چون خودم نوشتم و میتونم درسش کنم به امید روزی که آزادی نصیبت شود پاسخ:
آقا حامد سلام.
من دنبال مطالب قشنگ و با معنی هستم که می دونم به درد خواننده میخوره. این مطالب ممکنه از خودم باشه یا از دیگرانی که این مطالب رو در اختیارم گذاشتن. مهم نیست مطالب از من باشه یا دیگران. مهم اینه که خواننده ها خوششون بیاد و ازش بهترین استفاده رو بکنن. اما از نظرت ممنونم و سعی می کنم مطالبی از خودم که ممکنه خواننده خوشش بیاد رو توی پست های بعدی داشته باشم. ممنون.

پاسخ:ضمنا من دوست ندارم مثل کسی باشم، حتی تو دوست عزیز. مطمئن باش این مطالبی هم که پست می کنم بی ربط با خودم نیست. این ها همه ی چیزایی هست که من تجربه کردم. به خاطر همین دوست دارم دیگران هم بخونن و امتحان کنن. اما دوستای عزیز باید توجه داشته باشن هر چیز قابل تجربه کردن نیست...!


آدم زمینی
ساعت0:55---31 خرداد 1390
دوست گلم سلام
امشب برای اولین بار به وبلاگت اومدم و واقعاً از مطالب قشنگت استفاده کردم و لذت بردم
خوشحالم که جوانی مثل تو افکار به این بلندی داره
من لینکت می کنم تا همیشه بهت سر بزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 1:30 :: توسط : رها

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و خودم و آدرس raha.89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 6374
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1